wtorek, 8 kwietnia 2014

Rysunki z lekcji no no...prawdziwe otaku!

Ohayo,będę raz za czas dodawać rysunki z lekcji (wiadomo ,że nie za ładne bo w końcu na lekcji ;D) I trochę takie na spokojnie w domku *0*
Te to z lekcji:
przepraszam za jakość
niektóre kartki wyglądają na brudne,lecz one są nie dogumowane 
części i mój ołówek się rozmazuje.Na lekcji miałam dużo czasu
do rysowania np.na Historii
Pani nie zauważy ;p
na Polskim jest trudniej,najlepiej na wychowawczej ,polecam  *=*
Staranne,domowe
panna Luna XD
Troszkę krzywa żle zrobione zdjęcie za to przepraszam 
zgapiłam od przyjaciółki (Gomene)
Ale moja praca!
Więc takie powinno być otaku
musi rysować na lekcji z tyłu zeszytu (następnym razem pokażę tył mojego zeszytu )

XD Wiem ,że rysuje brzydko :D

                                                                                                                                              ~Yui
Yuno was zabije...


.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz