wtorek, 8 kwietnia 2014

Plan lekcji z ulubionego anime.

Kto by nie chciał mieć własnego planu z ulubionego anime i zmixowanego z innym?Ja taki mam robota własna ;D
Z Kurosza ;3 Dla Pierwszo pacznych otaku (Kuroshitsuji) XD czyli otwieramy słowniczek Yui :osoba która dopiero co zaczeła być otaku i oglądać anime
                                                                       Uwaga!
Dla osób nie kumających jest to potocznie ,nie mam problemów z wypowiedziami,pisaniu czy wymawianiu.
Jeśli chcecie taki Napiszcie w komentarzu z jakiego anime może być nawet więcej.Proszę podać e-mail lub link na co mam wysłac plan lekcji już wykonany!
Dla nie wiedzących jak robić serduszka na klawiaturze : lewy alt i liczbę 3 które jest po prawej stronie nie ta u góry ;D♥♥♥
                                                                     Pa >3>                                                     ~Yui ♥

1 komentarz:

  1. Ja bym prosiła z Shaman king i dragon ball lun naruto i dragon ball ;3 e-mail: TheKrasnoludek@interia.pl ♥

    OdpowiedzUsuń